quarta-feira, 6 de fevereiro de 2019

A Lasko Operations, líder em produtos que oferecem conforto para o lar, comprou a Intertex, Inc., nome fantasia B-Air, líder no desenvolvimento e fornecimento de produtos de alta qualidade para movimentação de ar. Lasko Durante quase duas décadas, a B-Air desenvolve e fornece equipamentos para movimentação de ar, desumidificadores, purificadores de ar, sopradores para produtos infláveis, secadores para animais de estimação e ventiladores para uso comercial, industrial e no varejo. Os produtos da B-Air são projetados em Azusa, Califórnia. A B-Air é líder no fornecimento para os setores de limpeza e restauração de danos por fogo e água, e um fornecedor confiável de produtos para movimentação de ar nos setores de cuidados com animais de estimação e produtos infláveis, e oferece um excelente serviço de atendimento aos clientes. Os produtos da B-Air são vendidos através de varejistas, distribuidores e online sob as marcas B-Air® e Firtana®. Como parte da transação, Eddie Demirdjian, CEO e fundador, e Greg Aghamanoukian, presidente, assim como os atuais funcionários, permanecerão na empresa. "Estamos entusiasmados com a parceria com a Lasko para solidificar ainda mais a nossa posição como líder na categoria e promover valor e qualidade excepcionais e a qualidade para os nossos clientes", disse Eddie Demirdjian, CEO e fundador da B-Air. "A Lasko traz imensas sinergias e talentos que impulsionarão consideravelmente o nosso crescimento." "A estratégia da Lasko, líder em ventiladores e aquecedores, é tornar-se líder na categoria mais abrangente de ambiente doméstico através de aquisições e desenvolvimento interno. A B-Air é uma excelente oportunidade para a Lasko dar um importante passo nessa direção. A B-Air goza de excelente reputação e de um excelente histórico de crescimento e possui uma equipe de gestão extraordinária", disse Jerry W. Levin, presidente da Lasko. "A parceria com a Lasko será uma oportunidade interessante também para a equipe da B-Air, à medida que avançarmos juntos para atingir os nossos objetivos estratégicos." Sobre a B-Air Com sede em Azusa, Califórnia, a B-Air é líder no desenvolvimento e fornecimento de equipamentos de alta qualidade para restaurações de danos por fogo e água, e nos setores de animais de estimação e produtos infláveis. Os produtos inovadores da B-Air são fabricados para refletir sua dedicação ao design, desempenho e segurança e são vendidos através de varejistas, distribuidores e online. Os produtos da B-Air possuem certificação ETL e CE para uso nos Estados Unidos, Canadá, Europa, e América do Sul. Para obter mais informações, visite www.B-Air.com.

Introducing Eve Truth, the latest addition to the Eve collection, fronted by Eva Mendes
Avon will expand its multi award-winning Eve fragrance collection this quarter, building on the success of what is already one of the top brands in the Avon portfolio. Hollywood star Eva Mendes is the ambassador of the Eve brand and the new Eve Truth Eau De Parfum will launch in Q1 2019 in the majority of Avon's 50 countries worldwide.

Eve Truth is the latest premium, long-long-lasting fragrance from the bestselling Eve brand.  Eve Duet, the first fragrance in the Eve line up, won a highly coveted Fragrance Foundation Award last year. By building on this top-selling brand's success Avon is hoping to increase its fragrance category market share. The bolstered collection will support Representatives in building their businesses, with a compelling fragrance and celebrity equity that will excite and entice customers with luxury at an accessible price.
Created by world-renowned French perfumer Laurent Le Guernec, who has over 10 Fragrance Foundation Awards to his name, Eve Truth will launch with the backing and support of a strong digital marketing and advertising campaign.
The captivating fragrance has been created to give women the freedom to be themselves. It blends delicate flowers, energetic fruits and sensual minerals – including living magnetite, the most magnetic of all the naturally occurring minerals on earth – to reflect the modern woman's freedom to amplify her 'true self'.
"I'm honoured to be the face of Eve Truth, which reflects women's many layers and provides a full fragrance experience to embody the modern woman," says Eva Mendes. "Sharing my truth with other women and asking them to share their truth with me is how I stay connected with the amazing women in my life."
Tatiana Piccolo, Vice President Global Fragrance at Avon explains that fragrance is a key category for modernising the brand and leveraging the strength of Avon's innovation. "We have a tremendous opportunity to build market share further and improve brand perception as we develop compelling consumer propositions like Eve Truth, to build Avon's position as a global fragrance powerhouse."
The fragrance launch is yet another step in the Avon transformation, as the business opens up to partnerships and strategic alliances to deliver on-trend, high-quality, accessibly priced beauty to all.
Louise Scott, Chief Scientific Officer, said: "The launch of Eve Truth is extremely exciting for our millions of beauty entrepreneurs and their customers because this really is a premium fragrance made accessible to everyone. We've worked with world-class perfumers and top-quality ingredients to create a beautiful scent that lasts."
About Avon Products Inc.
For 130 years Avon has stood for women: providing innovative, quality beauty products which are primarily sold to women, through women.  Millions of independent Representatives across the world sell iconic Avon brands such as Avon Color and ANEW through their social networks, building their own beauty businesses on a full- or part-time basis.  Avon supports women's empowerment, entrepreneurship and well-being and has donated over $1billion to women's causes through Avon and the Avon Foundation.  Learn more about Avon and its products at www.avonworldwide.com. #Stand4Her
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